Kategorie
Značky
    Blog
      Produkty
      Nie odnaleziono żadnych produktów.
      Zaloguj się
      Konto klienta
      Koszyk
      Kategorie
      Značky
        Blog
          Produkty
          Nie odnaleziono żadnych produktów.

          MenuMenu użytkownika
          Portal B2B
          Sklepy
          +48 664 468 985

          REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO


          Słownik pojęć z Regulaminu


          1. „Sprzedawca” lub „CANIS SAFETY A.S.”– CANIS SAFETY A.S. z siedzibą w Hloubětín (Praga 9), ul. Poděbradská 260/59, 198 00 Praga 9, Republika Czeska, IČO (REGON): 26816121, wpisana do rejestru handlowego prowadzonego przez Sąd Miejski w Pradze, sekcja B, pozycja 20708, posługująca się na terenie Rzeczpospolitej Polski numerem NIP: 5482760834 prowadząca swoją działalność na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem oddziału przedsiębiorcy zagranicznego CANIS SAFETY A.S. SPÓŁKA AKCYJNA Oddział w Polsce, z siedzibą w Cieszynie (43-400) przy ul. Bielskiej 132, Polska, zarejestrowanego w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001111066, posiadającego numer REGON: 528956333.

          2. „Sklep” – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem portalu internetowego pod adresem: www.canisbhp.pl, e-mail: katowice@canisbhp.pl, kontakt telefoniczny: +48 664-468-985 – od poniedziałku do piątku w godz. 7:00–17.00.

          3. „Produkty” lub „Towar” – rzeczy ruchome, które oferowane są przez Sprzedawcę w Sklepie.

          4. „Kupujący” – osoba fizyczna (w tym Konsument oraz Przedsiębiorca o statusie Konsumenta), osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która realizuje procedurę zakupu w Sklepie i akceptuje jego Regulamin.

          5. „Konsument” – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

          6. „Przedsiębiorca o statusie Konsumenta” – osoba fizyczna zawierająca umowę na podstawie niniejszego Regulaminu, która jest bezpośrednio związana z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy będzie wynikać, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; w związku z powyższym do Przedsiębiorcy o statusie Konsumenta, zgodnie z przepisem art. 3855 Kodeksu cywilnego, stosuje się przepisy dotyczące konsumenta określone w art. 3851 - 3853 Kodeksu cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, 1615, 1890, 1933 ze zm.), a także zgodnie z przepisem art. 7aa ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 ze zm., dalej: „Ustawa o prawach konsumenta”) – przepisy zawarte w rozdziale 4, 5a i 5b Ustawy o prawach konsumenta.

          7. „Regulamin” – regulamin Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę.

          8. „Zamówienie” – ogół Produktów lub Towarów umieszczonych przez Kupującego w koszyku.

          9. „Umowa Sprzedaży” – umowa, na mocy której Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność Produktu (na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie), zależnie od rodzaju złożonego zamówienia, a także do wydania Kupującemu Produktu, natomiast Kupujący zobowiązuje się do odebrania danego Produktu i do zapłaty ceny (zgodnie z art. 535 Kodeksu cywilnego).

          10. “Najniższa cena z 30 dni” – określenie użyte przy Produkcie informujące o najniższej cenie brutto tego Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki ceny tego Produktu albo w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki, jeśli okres dostępności w sprzedaży danego Produktu jest krótszy niż 30 dni.


          Informacje ogólne

          § 1

          1. Wszystkie ceny Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w PLN i nie zawierają kosztów ich wysyłki.
          2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Kupującym a Sprzedawcą zgodnie z prawem polskim oraz w języku polskim.


          Rejestracja w Sklepie i założenie konta

          § 2

          1. Kupujący na podstawie nieodpłatnej rejestracji na stronie internetowej Sklepu może założyć konto użytkownika za pośrednictwem którego może dokonywać Zamówień. Założenie konta użytkownika nie jest konieczne do składania Zamówień w Sklepie.

          2. Podczas rejestracji Kupujący powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego (chyba że pole jest opcjonalne), podać prawidłowo i prawdziwie swoje własne dane oraz zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityki Prywatności, oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego.

          3. Obowiązek podania prawidłowych i prawdziwych danych dotyczy również Kupującego składającego Zamówienie bez rejestracji i założenia konta w Sklepie.

          4. Dostęp do konta użytkownika zabezpieczony jest nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim hasła. Kupujący ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia Sprzedawcy o utracie hasła na rzecz osób nieuprawnionych. W takiej sytuacji Kupujący powinien niezwłocznie zmienić hasło, wykorzystując funkcjonalności konta użytkownika.

          5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Kupujący otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej potwierdzenie rejestracji. Z tą chwilą Kupujący uzyskuje możliwość dostępu do konta użytkownika i dokonywania zmian danych przekazanych podczas rejestracji (za wyjątkiem nazwy użytkownika) oraz uzyskuje możliwość korzystania z pozostałych usług oferowanych przez Sklep za pośrednictwem strony internetowej.

          6. Kupujący może korzystać ze Sklepu pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Kupującego następujących minimalnych wymagań technicznych:
          1) urządzenie z dostępem do sieci Internet,
          2) aktualna wersja systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej np. Chrome, Firefox, Edge, Safari lub Opera,
          3) aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail).


          Zawarcie umowy

          § 3

          1. Strona internetowa Sklepu zawiera spis Produktów oferowanych do sprzedaży wraz ze wskazaniem cen poszczególnych Produktów. Ceny
          Produktów są cenami zawierającymi podatek od towarów i usług (ceny brutto) i wszelkie inne opłaty, nie zawierają jednak kosztów wysyłki.

          2. Zamówienia należy składać przez Sklep w następujący sposób:

          1) dodać Produkty do koszyka;
          2) wskazać w „koszyku” sposób dostawy oraz sposób płatności;
          3) wypełnić formularz zawierający dane Kupującego niezbędne do realizacji Zamówienia i jego wysyłki;
          4) Kupujący powinien zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityki Prywatności, oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego;
          5) Kupujący powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na zasadach, w zakresie oraz w celach szczegółowo określonych w Polityce Prywatności. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia i zrealizowania Umowy Sprzedaży.
          6) wysyłkę formularza zamówienia przez wybór pola „Zatwierdź i zapłać”.

          Przed wysyłką Zamówienia podawana jest cena łączna wybranych Produktów, łączny koszt wybranego sposobu dostawy oraz wszelkie inne ewentualne koszty związanie z realizacją Zamówienia.

          3. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu, w tym warunków oraz kosztów dostawy Zamówienia.

          4. Sprzedawca potwierdza wpłynięcie Zamówienia i zawarcie umowy na adres e-mail wskazany przez Kupującego przesyłając jednocześnie informację zawierającą podsumowanie Zamówienia i przekazanie Zamówienia do realizacji. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Kupującego. Wraz z potwierdzeniem Zamówienia Kupujący otrzymuje na trwałym nośniku treść Regulaminu, Polityki Prywatności oraz wzór odstąpienia od umowy.

          5. W celu złożenia Zamówienia z wysyłką zagraniczną należy skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze Sklepem.
          Kupujący może wprowadzić zmiany w Zamówieniu, ale tylko do momentu przekazania go do realizacji. W tym celu należy skontaktować się ze Sklepem mailowo: katowice@canisbhp.pl lub telefonicznie: +48 664-468-985


          Realizacja zamówienia i formy płatności

          § 4

          1. Kupujący może wybrać następujące Formy płatności:
          1) PRZELEW online (tzw. “Szybka płatność” za pośrednictwem bankowości elektronicznej) za pośrednictwem platformy GoPay,
          2) Za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
          3) W gotówce lub kartą płatniczą w sklepie przy al. W. Roździeńskiego 170 w Katowicach.

          2. Kwota należności wynikająca z zamówienia, w przypadku wyboru płatności elektronicznej, winna zostać zapłacona w całości podczas dokonywania przez Kupującego procesu zakupowego.

          3. W przypadku płatności przelewem online podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest GoPay. Szczegóły dotyczące operatora płatności można znaleźć na stronie: https://www.gopay.com/pl/.

          4. Wszystkie transakcje są realizowane w PLN.

          5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Kupującego w przypadku wyboru przez Kupującego płatności elektronicznych liczy się od dnia następnego po uznaniu rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy. W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze przez kuriera – termin biegnie od dnia następnego po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia.


          Wysyłka i dostarczenie Zamówienia

          § 5

          1. Produkty Sprzedawca wysyła w ciągu 3 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu wpływu środków pieniężnych na konto Sprzedawcy lub potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji.

          2. Dostawa towaru odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przy pomocy firmy kurierskiej. Informacja o wysokości kosztów dostawy na terenie Polski jest podana po dodaniu Produktu do koszyka i przedstawiana w osobnej pozycji a następnie doliczana do całości Zamówienia. Przy zamówieniu kilku Produktów koszt dostawy kalkulowany jest dla wszystkich Produktów łącznie. W przypadku wysyłki Zamówień poza granice Polski koszty dostawy ustalane są indywidualnie.

          3. Kupujący w przypadku osobistego odbioru towaru (przy al. W. Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice) nie pokrywa kosztów dostawy towaru. W celu odbioru osobistego Produktu należy się skontaktować mailowo (katowice@canisbhp.pl) lub telefonicznie (+ 48 664-468-985).

          4. Koszt dostawy Zamówienia jest w całości pokrywany przez Kupującego.

          5. W przypadku wyboru przez Kupującego odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Kupującego w terminie do 3 dni roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Kupujący zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Kupującego liczy się od dnia następnego po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia.

          6. Kupujący uzyskuje fakturę dokumentującą sprzedaż Produktu, przy czym:
          1) Faktura za Produkty zostanie przesłana Kupującemu w formie papierowej wraz z przesyłką.
          2) Podatnik podatku od towarów i usług lub podatnik podatku od wartości dodanej (w rozumieniu Ustawy o VAT, w tym Przedsiębiorca o statusie Konsumenta) jest zobowiązany podać swoje dane niezbędne do wystawienia Faktury oraz numer, za pomocą którego powyższy podmiot jest zidentyfikowany na potrzeby podatku od towarów i usług lub podatku od wartości dodanej, co powinno nastąpić w momencie składania zamówienia; bowiem zgodnie z przepisem art. 106b ust. 5 Ustawy o VAT: późniejsze uzupełnienie tych danych i otrzymanie faktury VAT ze wskazanym numerem identyfikacji podatkowej (NIP) Użytkownika nie będzie możliwe.


          Niezgodność Towaru z umową

          § 6

          1. Wobec Kupujących będących Konsumentami i Przedsiębiorcami o statusie Konsumenta Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a, zaś w zakresie treści cyfrowych na zasadach określonych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.

          2. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta może złożyć reklamację zakupionego Produktu drogą elektroniczną na adres katowice@canisbhp.pl lub przesyłką pocztową (listem poleconym, koszt ponosi Kupujący) na adres Sprzedawcy przy al. W. Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice. Reklamację można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.

          3. Kupujący zobowiązany jest zawrzeć w opisie reklamacji informacje dotyczące reklamowanego przedmiotu, rodzaju wady oraz oczekiwania w stosunku do Sprzedawcy.

          4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową, jeżeli brak ten podstępnie zataił.

          5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument i Przedsiębiorcami o statusie Konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany.

          6. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o statusie Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

          7. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o statusie Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy o statusie Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

          8. Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta towar na swój koszt.

          9. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Sprzedawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

          10. Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.

          11. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
          1) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z § 6 ust. 6 Regulaminu;
          2) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z § 6 ust. 7-9 Regulaminu;
          3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
          4) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w § 6 ust. 5-10 Regulaminu;
          5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy o statusie Konsumenta.

          12. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

          13. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy o statusie Konsumenta kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy o statusie Konsumenta o obniżeniu ceny.

          14. Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

          15. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o statusie Konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

          16. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

          17. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

          18. Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta może powstrzymać się z zapłatą ceny do chwili wykonania przez Sprzedawcę obowiązków wynikających z § 6 ust. 5-17 Regulaminu.

          19. Sprzedawca powiadomi Kupującego będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta o rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na adres podany w pisemnym zgłoszeniu reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w ww. terminie uważa się, że uznał reklamację.

          20. Wobec Kupujących będących przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.
          Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Kupującego niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta ograniczona jest do 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia Towaru. Kupujący niebędący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta zobowiązany jest dostarczyć Produkt pod adres al. W. Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice wraz z opisem wady, danymi identyfikacyjnymi oraz fakturą.


          Odpowiedzialność z tytułu gwarancji i usługi posprzedażne

          § 7
          1. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej Towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane przy Towarze, na stronie Sklepu oraz wysyłane w formie papierowej wraz z Towarem. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.

          2. Reklamacje z tytułu Gwarancji można przesłać na adres al. W. Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice.


          Odstąpienie od umowy

          § 8.


          1. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta może zrezygnować z towaru nabytego w Sklepie (odstąpić od zawartej Umowy Sprzedaży) bez podania jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (wydania towaru). Po upływie 14 dni od dnia odebrania przesyłki (wydania towaru) termin wygasa. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

          2. Powyższe prawo do odstąpienia nie przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom o statusie Konsumenta w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta m.in. w odniesieniu do umów:
          1) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
          2) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
          3) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

          3. Konsument lub Przedsiębiorca o statusie Konsumenta, aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone np.:
          1) pisemnie na adres Sprzedawcy;
          2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przy al. W. Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice;
          3) z wykorzystaniem formularza odstąpienia, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu, nie jest to jednak obowiązkowe.

          4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy o statusie Konsumenta wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o statusie Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o statusie Konsumenta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

          5. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta ma obowiązek zwrócić Produkt na rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem na adres: al. W. Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice.

          6. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

          7. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

          8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

          9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez takiego Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

          10. Sprzedawca niezwłocznie prześle Kupującemu będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Kupującego.

          11. Na zwrócony Produkt, na który wcześniej wystawiono fakturę VAT, Sprzedawca wystawia fakturę korygującą VAT i przesyła ją Kupującemu, o ile nie zaznaczono inaczej, na wskazany podczas składania zamówienia adres mailowy.


          Ochrona danych osobowych i polityka prywatności

          § 9

          1. Administratorem Państwa danych osobowych jest CANIS SAFETY A.S. z siedzibą w Hloubětín (Praga 9), ul. Poděbradská 260/59, 198 00 Praga 9, Republika Czeska, NIP: 5482760834 prowadząca swoją działalność na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem oddziału przedsiębiorcy zagranicznego CANIS SAFETY A.S. SPÓŁKA AKCYJNA Oddział w Polsce, z siedzibą w Cieszynie (43-400) przy ul. Bielskiej 132, Polska. Kontakt możliwy jest przy użyciu adresu e-mail: katowice@canisbhp.pl lub pod numerem telefonu +48 664-468-985.

          2. Przetwarzamy Państwa dane na podstawie artykułu 6, ustęp 1, litera b) ogólnego Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, ze zm.) (RODO). Przetwarzamy je w celu realizacji umowy pomiędzy Sprzedawcą a Państwem, czyli zakupu poprzez stronę www.canisbhp.pl.

          3. Zbieramy tylko te dane osobowe, które potrzebne są nam do zrealizowania i udokumentowania umowy sprzedaży. Pliki Cookies oraz pamięć localStorage w przeglądarce Kupującego w trakcie korzystania ze Sklepu przechowują jedynie identyfikator sesji oraz koszyka – ciąg znaków niezawierający żadnych danych osobowych. Identyfikator ten służy wyłącznie do łączenia użytkownika z danymi przechowywanymi w zabezpieczonej bazie danych serwera. Te zabezpieczone dane to dane podawane w trakcie składania Zamówienia, czyli informacje o wybranym Zamówieniu oraz dane kontaktowe służące realizacji Zamówienia. Identyfikator sesji i koszyka w Cookies i localStorage nie jest dostępny dla innych podmiotów lub stron internetowych. Dane Zamówienia przechowywane są w bazie danych na serwerze Sprzedawcy, w infrastrukturze sieciowej, za której bezpieczeństwo odpowiedzialny jest Sprzedawca.

          4. Po zakończeniu działania dane osobowe są przetrzymywanie jedynie w celach archiwizacyjnych i administracyjno-księgowych, z dostępem dla uprawnionych organów kontrolnych.

          5. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do jej danych osobowych oraz prawo do ich zmiany lub poprawiania. W tym celu prosimy o kontakt przy użyciu adresu e-mail: katowice@canisbhp.pl lub pod numerem telefonu +48 664-468-985.

          6. Jeśli mają Państwo wątpliwości, prosimy o kontakt, a w przypadku dalszych zastrzeżeń mogą też Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


          Postanowienia końcowe

          § 10.

          1. Sądem właściwym do rozpoznawania sporów mogących wyniknąć z postanowień niniejszego Regulaminu jest są właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. Konsument może wytoczyć powództwo również przed sąd właściwy dla miejsca swojego zamieszkania. Nie dotyczy to spraw, w których właściwość sądu jest wyłączna. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o statusie Konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje w tym zakresie są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych prowadzących działalność z zakresu ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_ adresy.php. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR ma na celu ułatwienie niezależnego, bezstronnego, przejrzystego, skutecznego, szybkiego i sprawiedliwego pozasądowego rozstrzygania przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami.

          2. Regulamin niniejszy jest udostępniany nieodpłatnie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu przed złożeniem Zamówienia. Tekst Regulaminu może być wydrukowany oraz utrwalony przez Kupującego.

          3. Wszelkie pytania, uwagi i informacje dotyczące zakupów w Sklepie prosimy kierować: pod adres e-mail: katowice@canisbhp.pl , lub pisemnie na adres: al. W. Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice.

          4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem do umów zawartych z Kupującymi mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

          5. Zmiany do Regulaminu, wraz z terminem ich wejścia w życie, będą udostępniane Użytkownikom na stronie internetowej: www.canisbhp.pl, przy czym do złożonych zamówień na Produkty zastosowanie mają postanowienia Regulaminu w brzmieniu zaakceptowanym w momencie składania zamówienia.

          6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.09.2024 r.

          Chcesz się z nami podzielić uwagami dotyczącymi naszych produktów lub e-sklepu? Napisz do nas.
          Wiadomość została wysłana